Paljon kysytään, niin me vastataan

Kierrätysmyllyn terveisiä asiakkaillemme

Kevät on kierrättämisen aikaa. Lumen alta paljastuu jälleen rehevää maata, parvekkeet ammottavat tyhjyyttään ja on aika miettiä uusia kalusteita.

Meille voi tuoda vanhat puutarhakalusteet, jos ne ovat vielä kunnolliset. Seuraavaksi muutama sananen siitä, mikä on kunnollista.

Meille tarjotaan paljon tavaraa. Joukossa on valitettavasti tavaroita, jotka joudumme heittämään pois. Tänään ulkona varastolla availtiin mattorullia, joiden sisältä paljastui kissapissainen matto. Tämä matto on käyttökelvoton, ja sen joudumme viemään kaatopaikalle. Tästä kaatopaikkapalvelusta me maksamme enemmän kuin yksityisasiakas. Miksi näin? Kiertokapulalla on yksityisasiakkaille eri hinnoittelu, kuin yrityksille.

Ethän siis tuo meille tavaraa, jonka paikka on jo kaatopaikalla.

Katsothan Kiertokapulan sivuilta ajanmukaiset hinnastot

https://www.kiertokapula.fi/jatehuollon-perusmaksu/

Toinen asia, mistä voisimme puhua paljonkin, on hinnoittelu. Riittävänä kommenttina tähän kohtaan olkoon se, että jotta Kierrätysmylly pyörii jatkossakin, joka kuukausi täytyy maksaa vuokraa, palkkoja plus erilaisia kuluja kuten jätemaksuja, vakuutuksia, pankkikorttikoneita, pankkimaksuja, puhelinmaksuja ja muita juoksevia kuluja. Olemme yksityinen toimija ja isoja taustaorganisaatioita ei ole kattamassa edes osaa kuluista. Kaikki tämä täytyy ottaa huomioon, jotta teille on paikka, jonne voitte jatkossakin tuoda tavaraa.

Oikein mukavaa kevättä kaikille !

Related Posts