Asiakaspalvelijan mietteitä

Meillä on ihanat asiakkaat. Tänään pääsimme todistamaan tapahtumaa, kun pieni tulevaisuuden kierrättäjä toi vanhat lelunsa meille kierrätykseen ja kertoi innoissaan että “ovat ehjiä ja joku voi niillä vielä leikkiä”. Äidin kanssa pieni kierrättäjä sitten lähti leluosastoa kohti ajatuksena katsoa jotain tuomiensa tilalle. Mutta sieltä löytyikin uusi pyörä! Maailman onnellisin pieni ihminen polki tarmokkaasti äidin avustuksella kassalle ja ei malttanut odottaa, että pääsee opettelemaan uutta, tärkeää taitoa.

Samaan aikaan pääsimme todistamaan myös pahaa mieltä ja harmitusta. Meidän paistinpannu oli liian kallis, ja uuden saa samalla hintaa. Kiitin kiivastunutta asiakasta palautteesta ja lupasin tutkia asiaa tarkemmin.

Asiakaspalvelijaksi ryhtyminen pitää sisällään tietouden siitä, että ihmisillä on erilaisia päiviä. Ja myös ihmisiä on erilaisia. Toiset kertovat säästelemättä kaikki huonot asiat ja toisten kanssa voidaan keskustella ilman tunteiden purkauksia.

Kaikki te olette meille tärkeitä; myös henkilö paistinpannuasiansa kanssa. Muistattehan, että siellä tiskin takana on myös ihan tavallinen tyyppi, joka tekee työtänsä ja Kierrätysmyllyn täytyy joka kuukausi kattaa kulut. Siksi paistinpannutkaan eivät voi olla puoli-ilmaisia.

Ihanaa kesän odotusta kaikille <3

Terveisin Asiakaspalvelija

Related Posts